“SANDÀLIA, TOGA I TÚNICA. RETALLS DE MODA AL MÓN CLÀSSIC”

T’animes a participar en aquest curs?

Dies 12 i 19 de febrer de 2026 / dijous de 10:00 a 12:00h

Descobreix el fascinant món de la vestimenta, indumentària i accessoris a l’antiga Grècia i Roma. Des de la mirada arqueològica i la seva iconografia, en aquest taller explorarem com homes i dones combinaven túniques, mantells, peples i togues amb cinturons, sandàlies, joies, perruques, entre altres peces de vestir. Més enllà de la seva funció pràctica, la roba i els accessoris comunicaven poder, prestigi i uan forma d’expressar-se tant en la vida quotidiana com en les cerimònies religioses, polítiques i socials de l’època.

Professorat: Dra. Victòria Medina Fernando i Isidre Martí Férriz.

Lloc: Residència Universitària Maria, Reina de la Pau (C/ Bellafila, 4. 08002 Barcelona)
Calendari: 12 i 19 de febrer, de 10 a 12h.
Preu: 35€ (2 sessions/4h).
 
Modalitat: Presencial. Grup reduït. Es lliura documentació. Cursos per a adults. Es requerirà un quòrum minim per validar el curs. 

Aquest curs s’inclou dins el projecte ‘Àgora’. La inscripció al curs dona dret a usar l’Aula d’Acollida Social i Digital (de dilluns a divendres de 10 a 13h i de 15 a 18h) mentre duri l’activitat.

Més informació: agora@reinadelapau.com

Descarregar PDF

INSCRIPCIÓ ONLINE 

T’animes a participar? Vols regalar aquest curs? 

A Àgora tenim ‘Tarjeta Regal’ amb estoig!